Ceisteanna Coitianta
-
Returns & refunds
-
Order & delivery
-
Customs clearance & cancellation
-
Íocaíochtaí agus táillí
-
Campaigns & offers
-
Privacy & general information
-
Legitimacy & reliability
No Faq Found
FILLEADH POLASAÍ
Ar an drochuair, níl polasaí malairte againn. Is féidir leis an gcustaiméir cuid / táirge neamhiomlán atá mícheart, damáiste, lochtach nó ar iarraidh a thabhairt ar ais. I gcás táirge damáiste, ba cheart don chustaiméir an chuideachta cúiréireachta sannta agus Ubuy a chur ar an eolas laistigh de 3 lá ón seachadadh agus i gcás coinníollacha eile tá an am fillte ar oscailt ar feadh 7 lá tar éis an tseachadta. Ní thugann ár bpolasaí aghaidh ar imní na gcustaiméirí tar éis 7 lá seachadta. Gabhaimid leithscéal as an míchaoithiúlacht a tharla.
Ní mór don chustaiméir dul i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta chun ceist a thuairisciú maidir leis an táirge damáiste, lochtach nó mícheart. Cuirfear nasc ar fáil don chustaiméir ar an seoladh ríomhphoist cláraithe tar éis dul i dteagmháil leis an bhfoireann tacaíochta custaiméara.
Ní féidir ach táirge/táirgí mícheart, millte, lochtach nó táirge/táirgí a bhfuil páirteanna in easnamh orthu a thabhairt ar ais.
- Caithfidh an custaiméir teagmháil a dhéanamh linn laistigh de 7 lá ón seachadadh.
- Ba cheart go mbeadh an táirge i riocht nach bhfuil in úsáid agus in-athdhíolta.
- Ba cheart go mbeadh an táirge ina phacáistiú bunaidh lena n-áirítear bosca an bhranda/déantóra, clib MRP slán, lámhleabhar úsáideora agus cárta baránta.
- Ní mór don chustaiméir an táirge a thabhairt ar ais ina iomláine agus gach oiriúint nó bronntanas saor in aisce a bheidh ann.
- Níl catagóirí sonracha ar nós éadaí istigh, fo-éadaí, feistis snámha, táirgí áilleachta, cumhrán/díbholadh, agus aiscín éadaí, grósaera & gairnéad, seodra, soláthairtí peataí, leabhair, ceol, scannáin, cadhnraí, etc., incháilithe le haghaidh thabhairt ar ais agus aisíocaíocht.
- Táirgí a bhfuil lipéid nó gabhálais in easnamh orthu.
- Táirgí digiteacha.
- Táirgí ar cuireadh isteach orthu nó a bhfuil sraithuimhreacha in easnamh orthu.
- Táirge atá in úsáid nó suiteáilte ag an gcustaiméir.
- Aon táirge nach bhfuil ina fhoirm nó ina phacáistiú bunaidh.
- Níl táirgí athchóirithe nó táirgí réamh-úinéireachta incháilithe le haghaidh thabhairt ar ais.
- Táirgí nach bhfuil damáiste, lochtach, nó difriúil ón méid a ordaíodh ar dtús.
Is féidir leis an gcustaiméir cuid / táirge neamhiomlán atá mícheart, damáiste, lochtach nó ar iarraidh a thabhairt ar ais. I gcás táirge a bheith ar iarraidh, ba cheart don chustaiméir an chuideachta cúiréireachta sannta agus Ubuy a chur ar an eolas laistigh de 3 lá ón seachadadh agus i gcás coinníollacha eile tá an am thabhairt ar ais ar oscailt ar feadh 7 lá tar éis an tseachadta. Ní thugann ár bpolasaí aghaidh ar imní na gcustaiméirí tar éis 7 lá seachadta. Gabhaimid leithscéal as an míchaoithiúlacht a tharla.
Is féidir leis an gcustaiméir cuid / táirge neamhiomlán atá mícheart, damáiste, lochtach nó ar iarraidh a thabhairt ar ais. I gcás táirgí damáiste, ba cheart don chustaiméir an chuideachta cúiréireachta sannta agus Ubuy a chur ar an eolas laistigh de 3 lá ón seachadadh agus i gcás coinníollacha eile tá an fhuinneog fillte ar oscailt ar feadh 7 lá tar éis an tseachadta. Ní thugann ár bpolasaí aghaidh ar imní na gcustaiméirí tar éis 7 lá seachadta. Gabhaimid leithscéal as an míchaoithiúlacht a tharla.
Ní mór don chustaiméir na coinníollacha seo a leanas a chomhlíonadh chun aon táirge a thabhairt ar ais:
- Caithfidh an custaiméir teagmháil a dhéanamh linn laistigh de 7 lá ón seachadadh.
- Ba cheart go mbeadh an táirge i riocht nach bhfuil in úsáid agus in-athdhíolta.
- Ba cheart go mbeadh an táirge ina phacáistiú bunaidh lena n-áirítear bosca an bhranda/déantóra, an lámhleabhar úsáideora, an cárta baránta agus an chlib MRP slán.
- Ní mór don chustaiméir an táirge a thabhairt ar ais ina iomláine agus gach oiriúint nó bronntanas saor in aisce a bheidh ann.
Ní mór don chustaiméir dul i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta chun ceist a thuairisciú maidir leis an táirge damáiste, lochtach nó mícheart.
Ní mór don chustaiméir na híomhánna agus na físeáin riachtanacha go léir a uaslódáil le cur síos gearr mionsonraithe ar an gceist a chabhróidh leis an bhfoireann an cás a fhiosrú.
Chun tuilleadh eolais a fháil, tabhair cuairt ar ár bpolasaí um fhilleadh nó déan teagmháil lenár bhfoireann tacaíochta.
POLASAÍ AISÍOCAÍOCHTA
I gcás rud a thabhairt ar ais, ní chuirfear tús leis an bpróiseas aisíocaíochta ach amháin tar éis don táirge a bheith faighte, iniúchadh agus scrúdaithe ag ár saoráid stórais. Nuair a mheastar go bhfuil an táirge incháilithe le haghaidh aisíocaíochta, cuirfear méid na haisíocaíochta chun isteach i do chuntas bainc/chuntais Ubuy/modh íocaíochta bunaidh.
Chomh luath agus a chuirfimid tús le haisíocaíocht, tógfaidh sé thart ar 7-10 lá gnó chun an méid a léiriú sa mhodh íocaíochta bunaidh. Mar sin féin, de réir bheartas socraíochta do bhainc, beidh éagsúlachtaí idir an t-am le haghaidh aisíocaíochtaí chuig do chuntas bainc. I gcás Ucredit léireofar an méid i do chuntas Ubuy laistigh de 24-48 uair an chloig oibre. Téigh i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta le haghaidh tuilleadh eolais.
- Déan monatóireacht ar do chuntas bainc mar d’fhéadfadh go dtógfaidh sé níos faide ná mar a bhíothas ag súil le socrú na n-idirbheart idirbhainc.
- Déan teagmháil le do bhanc agus bíodh aitheantas an idirbhirt réidh le roinnt.
- Sa chás nach bhfuil aisíocaíocht faighte agat fós, déan teagmháil lenár bhfoireann tacaíochta do chustaiméirí le do thoil.
Chomh luath agus a fhilleann an táirge ar ár stóras, chuirfimid tús le aisíocaíocht. Tógfaidh sé thart ar 7-10 lá gnó chun an méid a léiriú sa mhodh íocaíochta bunaidh. Mar sin féin, athraíonn an rud céanna de réir chaighdeáin shocraíochta an bhainc. Panyaya yeUcredit iyo mari icharatidza muUbuy account yako mukati me24-48 maawa ekushanda. Téigh i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta le haghaidh tuilleadh eolais.
Is féidir leis an gcustaiméir cuid / táirge neamhiomlán atá mícheart, damáiste, lochtach nó ar iarraidh a thabhairt ar ais.
Mura seachadtar nó má gcailltear an t-ordú faoi bhealach, eiseofar aisíocaíocht.
Féach ar an mbeartas seachadta agus ar ár seirbhís do chustaiméirí le haghaidh tuilleadh sonraí.
ORDÚ
Is féidir leat d’ordú a rianú le cabhair ó “Nasc Rianaigh ordú” a gheobhaidh tú i do phost/SMS deimhnithe ordaithe.
Is féidir leat cliceáil ar an rogha ‘Rianaigh Ordú’ atá ar fáil ag bun an leathanaigh chun orduithe ar ár suíomh gréasáin a rianú.
Is féidir le húsáideoirí aip an rogha 'rianaigh ordú' a fheiceáil atá ar fáil ar dheilbhín an roghchláir. Ná bíodh drogall ort teagmháil a dhéanamh lenár bhfoireann tacaíochta le haghaidh tuilleadh cabhair.
Ar an drochuair, ní féidir linn an táirge a athrú nuair a chuirtear an t-ordú.
Sea, is féidir sonrasc ordaithe a sholáthar ar iarratas. Téigh i dteagmháil leis an bhfoireann seirbhíse do chustaiméirí le do thoil chun cúnamh a fháil.
- Tabhair cuairt ar ár n-inneall cuardaigh domhanda chun an táirge atá uait a fháil.
- Cliceáil ar an táirge atá ag teastáil chun tuilleadh sonraí a fheiceáil faoin táirge.
- Roghnaigh an rud atá uait agus roghnaigh an méid agus an chainníocht is fearr leat. Nuair a bheidh tú roghnaithe lean ar aghaidh trí “Cuir le Ciseán” a chliceáil.
- Chun do chiseán a fheiceáil, roghnaigh an “cnaipe féach an chiseánâ€. Ina dhiaidh sin, is féidir leat “Lean ar aghaidh ag Siopadóireacht” a roghnú más mian leat níos mó earraí a chur leis nó ‘Ar aghaidh chuig an tseiceáil amach slán’ más mian leat an tseiceáil amach
- Cuir cúpón lascaine i bhfeidhm má tá sé ar fáil
- Más mian leat leanúint ar aghaidh mar aoi, cuir isteach do sheoladh ríomhphoist agus faisnéis seolta chun dul ar aghaidh.
- Más custaiméir atá ag filleadh ar ais thú, cuir isteach do shonraí Logála isteach le leanúint ar aghaidh.
- Más custaiméir nua thú agus más mian leat clárú, cláraigh le do shonraí teagmhála.
- Roghnaigh do Mhodh Loingis chun dul ar aghaidh.
- Cliceáil ar an modh íocaíochta is fearr leat agus cliceáil ar an rogha íocaíochta.
- Déantar d'ordú nuair a bheidh an íocaíocht faighte againn.
I gcás nach seachadtar an t-ordú, téigh i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta do chustaiméirí nó leis an gcuideachta cúiréireachta sannta le haghaidh cúnaimh.
SEACHADADH
De ghnáth seachadtar orduithe laistigh den fhráma ama a shonraítear sa mhodh loingis a roghnaíonn an custaiméir ag an tseiceáil amach.
Nuair a éilítear custaim a íoc ag an gcustaiméir, deimhneofar an seachadadh tar éis na muirir a íoc.
Gheobhaidh tú glao/SMS ón gcuideachta cúiréireachta roimh sheachadadh. Is féidir leat an seachadadh a sceidealú dá réir sin.
- Má tá an rogha ar fáil i do thír féin. Féadfaidh tú an rogha a dhéanamh custaim, dleachtanna agus cánacha a íoc roimh ré nó ag am an tseachadta. Tá an rogha seo ar fáil agus á ríomh tráth an tseiceáil amach.
- Ag brath ar an tír. Féadfar custaim, dleachtanna agus cánacha a ghearradh roimh ré agus a ríomh ag an tseiceáil amach. Ní gá don chustaiméir aon rud a íoc ag an am seachadta agus má ghearrann an chuideachta cúiréireachta aon mhéid, téigh i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta do chustaiméirí le haghaidh cúnaimh.
- I roinnt tíortha, ní ghearrtar custaim, dleachtanna agus cánacha roimh ré. Beidh ar an gcustaiméir na táillí seo a íoc leis an tseirbhís cúiréireachta sannta.
Is féidir na míreanna atá i d’ordú a sheoladh chugat i lastais iolracha ionas go dtiocfaidh siad chugat chomh tapa agus is féidir!
Ach ná bí buartha! Ní chuirtear aon seachadadh ach uair amháin le d'ordú. Ní chaithfidh tú iad seo a íoc arís má tá d'ordú á fháil agat thar lastas iolrach.
IMRÉITEACH CUSTAIM
- Má tá custaim íoctha roimh ré: Ní gá don chustaiméir aon rud a íoc ag an am seachadta agus má ghearrann an chuideachta cúiréireachta aon mhéid, téigh i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta do chustaiméirí le haghaidh cúnaimh.
- Sa chás nach ngearrtar custaim, dleachtanna agus cánacha roimh ré. Beidh ar an gcustaiméir na táillí seo a íoc tráth an tseachadta.
De ghnáth tugann an chuideachta cúiréireachta aire don nós imeachta imréitigh custaim. Mar sin féin, d’fhéadfadh go n-éileodh an t-údarás custaim dearbhú práinneach nó doiciméid bhreise ón gcustaiméir. Beidh ort na doiciméid riachtanacha agus an páipéarachas go léir a sholáthar don chuideachta chúiréireachta a luaithe is féidir ionas gur féidir leo iad a thíolacadh don údarás custaim.
Nuair nach n-íoctar na custaim roimh ré leis an ordú, tá an custaiméir freagrach as táillí custaim a íoc, na doiciméid riachtanacha a shocrú, agus an loingsiú a ghlanadh ó chustaim.
Maidir le gach ceannach den sórt sin a dhéanfaidh an custaiméir trí shuíomh Gréasáin Ubuy, is é an faighteoir sa tír chinn scríbe an “Allmhaireoir Taifead” i ngach cás agus ní mór dó cloí le dlíthe agus rialacháin uile na tíre cinn scríbe sin don táirge nó do na táirgí. ceannaíodh tríd an Láithreán Gréasáin Ubuy.
De ghnáth tugann an chuideachta cúiréireachta aire don nós imeachta imréitigh custaim. I gcás go gcoimeádtar an lastas ag na próisis imréitigh custaim de bharr easpa nó easpa páipéarachais/doiciméid/dearbhaithe/ceadúnais rialtais nó deimhnithe a theastaíonn ón ‘Allmhaireoir Taifead’:
- Má theipeann ar an ‘Allmhaireoir Taifead’ na doiciméid riachtanacha agus an páipéarachas riachtanach a sholáthar do na húdaráis chustaim agus mar thoradh air sin go ndéanann na custaim an táirge/na táirgí a choigistiú, ní eiseoidh Ubuy aisíocaíocht. Mar sin, molaimid go láidir duit réamhullmhúcháin a dhéanamh agus na doiciméid ábhartha a chur isteach nuair a iarrann na húdaráis chustaim iad.
- Má chuirtear an lastas ar ais chuig ár stóras i gcás páipéarachas in easnamh/as láthair srl. ó thaobh an chustaiméara, ní dhéanfaidh Ubuy ach praghas ceannaigh an táirge (na dtáirgí) a aisíoc leis an gcustaiméir. Ní bheidh táillí seolta agus aischuir san áireamh san aisíocaíocht.
- Catagóir táirge agus praghas
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Chun moill ar an lastas a sheachaint, d’fhéadfadh go mbeadh na doiciméid seo a leanas ag teastáil ó do thaobh custaiméara:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Féadfaidh údaráis chustaim doiciméid bhreise nach bhfuil liostaithe thuas a éileamh freisin. Cuirfidh an chuideachta chúiréireachta in iúl duit má theastaíonn doiciméad sonrach chun críocha imréitigh.
Maidir le táillí custaim tosaigh, ní ghlacfar aon táillí eile.
I gcás táillí custaim nach nglactar leo roimh ré, féadfaidh an chuideachta chúiréireachta na táillí seo a leanas a bhailiú:
- Táillí íocaíocht amach
- Stóráil rialaithe ag Custaim má theip ar an gcustaiméir an doiciméad riachtanach a roinnt laistigh den fhráma ama
- Cánacha
- Táillí láimhseála
- Táillí riaracháin
CEALÚ
- Má tá an lastas réidh le seoladh nó má tá sé seolta cheana féin ó áis an díoltóra ach nár shroich stóras Ubuy fós. Déanfar cuid den phraghas loingseoireachta a asbhaint as méid iomlán na haisíocaíochta a mbeidh tionchar aige sa lastas.
- Má tá an t-ordú/táirge próiseáilte ag an díoltóir ach nár seoladh fós é, tá an custaiméir incháilithe le haghaidh aisíoc iomlán
- Mura bhfuil an t-ordú/táirge cruthaithe/phróiseála ag an díoltóir: tá an custaiméir incháilithe le haghaidh aisíoc iomlán.
- Má tá an lastas fágtha cheana féin do do thír agus tá uimhir bhille aerbhealach ar fáil ón gcuideachta cúiréireachta ar an leathanach rianaithe. Ní bheimid in ann d'ordú a chur ar ceal.
- Téigh go dtí do chuntas
- Faoi 'rogha a cuireadh le déanaí'', cliceáil ar ceal agus cuir d'iarratas
- Mura bhfuil an rogha ordú a chealú ar fáil, déan teagmháil linn le do thoil leis an bhfoireann tacaíochta do chustaiméirí chun ordú a chealú.
ÍOCAÍOCHT
Ní ghearrann Ubuy aon rud breise seachas táillí seachadta agus custaim. Nuair a dhéanann tú íocaíocht in airgeadra ar leith, d’fhéadfadh do bhanc táille a ghearradh as an difríocht san airgeadra má tá méid an idirbhirt i ndollair SAM ($), in Euro (€) nó in aon airgeadra eile.
Anseo thíos tá na roghanna íocaíochta coitianta.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Is féidir roghanna íocaíochta eile a fháil ag bun an láithreáin ghréasáin
- Seiceáil do ráiteas bainc/cárta agus féach an bhfuil an méid aischurtha i do chuntas.
- Fan 24-uair an chloig Déanfar an méid a asbhainfear a fhreaschur go huathoibríoch isteach i do chuntas.
- Déan teagmháil lenár bhfoireann tacaíochta le haghaidh tuilleadh cabhair.
- Maidir le íoctha custaim tosaigh: Is meastachán ar na táillí iad dleachtanna custaim/allmhairithe agus táillí cánach a ghearrtar ag an tseiceáil amach agus níl siad cruinn. Má sháraíonn na táillí custaim iarbhír na táillí custaim measta a glacadh le linn an tseiceáil amach, íocfaidh UBUY na táillí breise a ghearrtar.
- Maidir le custaim nár íocadh roimh ré: Déanfaidh na húdaráis custaim Dleachtanna Custam/Allmhairíochta & Cánacha a ríomh.
Ciallaíonn stádas ordaithe atá ar feitheamh nó ar ceal nach bhfuaireamar íocaíocht uait. Má asbhaineadh méid an ordú ó do chuntas agus má tá do stádas ordaithe fós ar feitheamh nó curtha ar ceal. Is féidir leat fanacht cúpla lá chun an méid a dhul ar ais i do chuntas nó dul i dteagmháil lenár cúram custaiméirí le haghaidh tuilleadh cúnaimh.
Campaigns and Offers
Níl na T&Canna atá liostaithe faoi na Feachtais & Tairiscintí bailí ach amháin agus infheidhme ar feadh tréimhse teoranta. Ní bhaineann na téarmaí agus na coinníollacha seo le táirgí ar lascaine cheana féin.
Ní mór duit do chód cúpóin lascaine a chur isteach sa réimse cuí ar leathanach an ciseání nó ar an leathanach seiceáil amach. Cinntigh le do thoil nach bhfuil aon spásanna breise ann roimh agus tar éis an chóid nó curtha isteach eatarthu agus tú ag clóscríobh nó ag greamú an chóid sa bhosca a thugtar.
Níl feidhm ag an gcód cúpóin ach ar phraghas an táirge. Ní chuirtear lascainí i bhfeidhm ar tháillí seachadta agus custaim.
PRIVACY & GENERAL INFORMATION
- Úsáidimid fianáin ar ár suíomh gréasáin chun staitisticí cuairteoirí a bhailiú, chun críocha fógraíochta agus chun eispéireas an úsáideora ar ár suíomh gréasáin a fheabhsú. Féadfaimid an fhaisnéis seo a nuashonrú arís agus arís eile de réir mar is gá.
- Molaimid duit cuairt a thabhairt ar an leathanach seo ar bhonn rialta chun fanacht cothrom le dáta maidir leis na fianáin a úsáidimid ar ár suíomh gréasáin.
- Do Thoiliú - Aontaíonn tú go n-úsáidfimidne agus ár soláthraithe seirbhíse fianáin trí chliceáil ar an rogha glacadh le fianáin agus cuairt á tabhairt ar ár suíomh Gréasáin.
- An féidir liom mo thoiliú a tharraingt siar?
Is féidir. Más mian leat do thoiliú a tharraingt siar, beidh ort na fianáin atá stóráilte ar do ghléas i socruithe do bhrabhsálaí gréasáin a scriosadh. Ina theannta sin, athraigh socruithe do bhrabhsálaí gréasáin chun fianáin a dhíchumasú amach anseo chun cosc a chur ar fhianáin a stóráil ar do ghléas.
Is féidir leat glaoch a chur orainn, teagmháil a dhéanamh linn trí ríomhphost nó comhrá beo a dhéanamh am ar bith ag baint úsáide as na sonraí atá ar fáil ar an leathanach ‘Déan teagmháil linn’.
Is éard atá i dtáirgí comhlíonta na táirgí sin a shocraíonn muid ó dhíoltóirí na dTíortha Siopa (SAM, an Ríocht Aontaithe, an tSín, an tSeapáin, Hong Cong, agus an Chóiré). Seachadfar na táirgí seo chugat laistigh den fhráma ama roghnaithe.
Is éard is táirgí neamhchomhlíonta ann na táirgí sin a chuirtear ar fáil duit trí dhíoltóirí tríú páirtí. Tá na ceannaithe seo suite lasmuigh de na tíortha siopa faoi seach. Mar sin, féadfaidh seachadadh táirgí den sórt sin suas le 10 go 40 lá a ghlacadh. Déanaimid seachadtaí a bhrostú nuair a bheidh an lastas faighte ag ár saoráid stórais.
Fabhtcheartú
Glan na fianáin i do bhrabhsálaí sula ndéanann tú ordú.
- Téigh go dtí uirlisí
- Glan stair
- Fianáin a ghlanadh
- Lean ar aghaidh le do thoil tar éis duit do bhrabhsálaí a atosú/a athnuachan..
Seans go mbeidh an cosán seo beagán difriúil ag brath ar an mbrabhsálaí a úsáideann tú.
Mura bhfuil tú fós in ann d’ordú a dhéanamh, déan teagmháil lenár bhfoireann tacaíochta do chustaiméirí le haghaidh tuilleadh cabhair.
SECURITY
Seachadtar na táirgí go léir do chustaiméirí trí úsáid a bhaint as an sonrasc ar líne a ghintear ar íocaíocht rathúil.
Taifeadtar gach seoladh seachadta i stair an ordaithe agus fíoraíonn ár ranna faoi seach iad sula seachadadh.
Má léiríonn an córas aon idirbheart mar idirbheart calaoiseach, déanaimid é seo a fhíorú trí anailís a dhéanamh ar na paraiméadair go léir a úsáidtear chun calaois a bhrath. I gcás amhrais, cuirfear an t-idirbheart ar ceal agus aisíocfar é laistigh de 7 lá oibre.
LEGITIMACY
Is ardán dlisteanach ríomhthráchtála domhanda é Ubuy a bhfuil a cheanncheathrú suite i gCuáit. Is ardán siopadóireachta trasteorann iontaofa é leis na milliúin siopadóir ar fud na cruinne a chreideann sa taithí seirbhíse custaiméara is fearr
Cloímis in Ubuy go docht le gach prótacal agus beartas ríomhthráchtála sna 180+ tír ina n-oibrímid. Déanaimid ár ndícheall dul in oiriúint i gcónaí don saol atá ag síorathrú sa ríomhthráchtáil trínár n-oibríochtaí a athrú agus a chur in oiriúnt chun do riachtanais uile a chomhlíonadh.
Tá gach idirbheart a dhéantar trí Ubuy an-slán. Bainimid úsáid as ardchórais criptithe inár bpróiseas íocaíochta chun sábháilteacht agus cosaint iomlán a chinntiú dár gcustaiméirí luachmhar I gcás aon teagmhais nó díospóidí dóchúla maidir le táirge mícheart nó damáiste, deonaítear aisíocaíocht iomlán de réir bheartas Ubuy.
Go raibh maith agat as an tacaíocht ar fad a thug tú dúinn thar na blianta. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
RELIABILITY
Tá breis agus 10,500,000+ pacáiste seachadta ag Ubuy ó bunaíodh é in 2012. Tá táirgí brandáilte agus barántúla á soláthar aige do na milliúin custaiméirí, i mbreis agus 180 tír ar fud an domhain. Tá sé ina cheanncheathrú i gCuáit, agus cuireann sé seirbhísí suímh idirlín atá thar a bheith slán, ag baint úsáide as na teicneolaíochtaí is déanaí; chun eispéireas siopadóireachta ar líne gan uaim a sholáthar.
Cuireann Ubuy suíomh gréasáin an-slán ar fáil le hardchórais criptithe don phróiseas íocaíochta chun sábháilteacht agus cosaint iomlán a chinntiú dár gcustaiméirí luachmhar.
Úsáid na Teicneolaíochtaí Slán is DéanaíRitheann Ubuy ar HTTPS ar prótacal aistrithe níos sláine é. Tá gach cumarsáid idir do bhrabhsálaí agus an suíomh Gréasáin criptithe, rud a chiallaíonn go bhfuil gach idirbheart níos sláine. Tá an fhaisnéis phearsanta ar fad cosanta ag líonraí daingnithe chun a chinntiú go gcoimeádtar gach faisnéis chustaiméara sábháilte agus faoi rún.
Ina theannta sin, déantar faisnéis a chriptiú trí theicneolaíocht Sraith Soicéad Slán (SSL) agus déantar an suíomh Gréasáin a scanadh go rialta. Déantar gach idirbheart a phróiseáil trí sholáthraí geataí agus ní dhéantar iad a stóráil nó a phróiseáil ar ár bhfreastalaithe.
Cosaint Seachadta agus AisíocaíochtAg Ubuy, tá do shábháilteacht pacáiste tábhachtach dúinn. Táimid réidh i gcónaí do phacáistí a láimhseáil le linn aon mhoille a d’fhéadfadh tarlú de bharr moilleanna eitilte nó drochaimsire. Cinnteoimid go seachadtar pacáistí chugat go tráthúil trí nósanna imeachta um imréiteach custaim a shruthlíniú agus trí oibriú timpeall ar laethanta saoire náisiúnta.
Creideann Ubuy sa taithí seirbhíse custaiméara is fearr, i gcás aon teagmhas neamhdhóchúil, Deonaítear aisíocaíocht iomlán de réir Bheartas Aisíocaíochtaí Ubuy
Chun eolas iomlán a fháil tabhair cuairt ar ár suíomh gréasáin. Má tá aon amhras agus ceist agat, déan teagmháil linn ag am ar bith ag info@ubuy.com. Táimid réidh agus sásta i gcónaí cabhrú leat agus an taithí is fearr a bheith agat linn.