Beartas Tabhair ar ais & Aisíocaíochta
An bhfuair tú táirge mícheart, millte, lochtach nó táirge nó táirgí a raibh páirteanna in easnamh orthu? Ná bíodh imní ort, tá ár bhfoireann tacaíochta & oibríochtaí anseo chun cabhrú leat ar an mbealach is fearr is féidir. Is é an sprioc atá againn ná seirbhísí den scoth a sholáthar do chustaiméirí.
Beartais & Nós Imeachta um Tabhair ar ais
Is féidir leis an gcustaiméir cuid / táirge neamhiomlán atá mícheart, damáiste, lochtach nó ar iarraidh a thabhairt ar ais. I gcás táirge damáiste, ba cheart don chustaiméir an chuideachta cúiréireachta sannta agus Ubuy a chur ar an eolas laistigh de 3 lá ón seachadadh agus i gcás coinníollacha eile tá an am fillte ar oscailt ar feadh 7 lá tar éis an tseachadta. Ní thugann ár bpolasaí aghaidh ar imní na gcustaiméirí tar éis 7 lá seachadta. Gabhaimid leithscéal as an míchaoithiúlacht a tharla.
Ní mór don chustaiméir na coinníollacha seo a leanas a chomhlíonadh chun aon táirge a thabhairt ar ais:
- Caithfidh an custaiméir teagmháil a dhéanamh linn laistigh de 7 lá ón seachadadh.
- Ba cheart go mbeadh an táirge i riocht nach bhfuil in úsáid agus in-athdhíolta.
- Ba cheart go mbeadh an táirge ina phacáistiú bunaidh lena n-áirítear bosca an bhranda/déantóra, clib MRP slán, lámhleabhar úsáideora agus cárta baránta.
- Ní mór don chustaiméir an táirge a thabhairt ar ais ina iomláine agus gach oiriúint nó bronntanas saor in aisce a bheidh ann.
Ní mór don chustaiméir dul i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta chun ceist a thuairisciú maidir leis an táirge damáiste, lochtach nó mícheart.
Ní mór don chustaiméir na híomhánna agus na físeáin riachtanacha go léir a sholáthar/uaslódáil le cur síos gearr mionsonraithe a chabhróidh leis an bhfoireann an cás a fhiosrú.
Catagóirí & coinníollacha táirge nach bhfuil incháilithe le haghaidh aischuir:
- Níl catagóirí sonracha ar nós éadaí istigh, fo-éadaí, feistis snámha, táirgí áilleachta, cumhrán/díbholadh, agus aiscín éadaí, grósaera & gairnéad, seodra, soláthairtí peataí, leabhair, ceol, scannáin, cadhnraí, etc., incháilithe le haghaidh thabhairt ar ais agus aisíocaíocht.
- Táirgí a bhfuil lipéid nó gabhálais in easnamh orthu.
- Táirgí digiteacha.
- Táirgí ar cuireadh isteach orthu nó a bhfuil sraithuimhreacha in easnamh orthu.
- Táirge atá in úsáid nó suiteáilte ag an gcustaiméir.
- Aon táirge nach bhfuil ina fhoirm nó ina phacáistiú bunaidh.
- Níl táirgí athchóirithe nó táirgí réamh-úinéireachta incháilithe le haghaidh thabhairt ar ais.
- Táirgí nach bhfuil damáiste, lochtach, nó difriúil ón méid a ordaíodh ar dtús.
Beartais & Nós Imeachta Aisíocaíochta
I gcás tabhairt ar ais, ní chuirfear tús leis an bpróiseas aisíocaíochta ach amháin tar éis don táirge a bheith faighte, a iniúchadh agus a scrúdú ag ár saoráid stórais, ag léiriú go gcomhlíonann sé na critéir incháilitheachta. Braitheann faomhadh nó diúltú aisíocaíochta ar an imscrúdú a dhéanann an fhoireann fhreagrach.
Chomh luath agus a chuirfimid tús le haisíocaíocht, tógfaidh sé thart ar 7-10 lá gnó chun an méid a léiriú sa mhodh íocaíochta bunaidh. Mar sin féin, athraíonn an rud céanna de réir chaighdeáin shocraíochta an bhainc. I gcás Ucredit léireofar an méid i do chuntas Ubuy laistigh de 24-48 uair an chloig oibre. Téigh i dteagmháil lenár bhfoireann tacaíochta le haghaidh tuilleadh eolais.
Beartas aisíocaíocht custaim, dleachtanna, cánacha, agus CBL i gcás táirge nó táirgí mícheart, damáiste, lochtach nó táirge nó táirgí a bhfuil páirteanna in easnamh orthu:
- Má ghearr Ubuy custaim, dleachtanna, cánacha nó CBL ar an gcustaiméir roimh ré, déanfar an méid a aisíoc ar an ngeata íocaíochta.
- más rud é nár ghearr Ubuy an custaim, na dleachtanna, na cánacha nó an CBL roimh ré, déanfar an méid a aisíoc mar Ucredit amháin.
Tabhair faoi deara nach n-aisíocfar dleachtanna custaim, cánacha agus CBL ach amháin nuair a sheachadtar cuid / táirge neamhiomlán atá mícheart, millte, lochtach nó in easnamh.
Míreanna Díolacháin:
Ní féidir táirgí atá mar chuid d’aon tairiscint díola/bolscaireachta a aisíoc mura bhfuil siad lochtach.