facebook
Curtha to Cart

Beartas Seachadta

Ba é ár bpríomhthosaíocht i gcónaí sásamh na gcustaiméirí a chinntiú. Is é ár bpríomhaidhm a chinntiú go seachadtar lastais custaiméirí go sábháilte agus laistigh den eatramh ama leithroinnte.

Déanann ár bhfoireann monatóireacht ghéar ar gach pacáiste ón seoladh go dtí go seachadtar go rathúil iad do chustaiméirí. Tá súil againn muinín a chothú agus miongháire a thabhairt chuig aghaidheanna ár gcustaiméirí le gach ordú seachadta.

Próiseas & Nós Imeachta Seachadta

Seoltar táirge/táirgí ón díoltóir chuig ár saoráid trádstórais. Déantar scrúdú críochnúil ar na táirgí ansin ag ár saoráid stórais sula seoltar chuig ár gcustaiméirí iad. Déanaimid seachadadh tráthúil ar na lastais seo trí úsáid a bhaint as seirbhísí cúiréireachta 3ú páirtí a sheachadann orduithe do chustaiméirí ar ár son.

Roghanna Seolta:

Nuair a dhéanann tú ordú, is féidir leat na roghanna seachadta a roghnú ag an tseiceáil amach. Tá tionchar suntasach ag an dáta trialach a luaitear sa tuairisc ar an táirge ar am iompar an lastais.

Táillí Seachadta:

Ríomhtar na táillí seachadta iomlána ag an leathanach seiceáil amach. Athraíonn na táillí seachadta ag brath ar mheáchan agus méid an táirge chomh maith leis an rogha loingseoireachta roghnaithe. Athrófar táillí seachadta le gach earra breise a chuirtear le do thralaí Is féidir le custaiméirí níos mó a shábháil ar seoladh trí mhéid a gciseán a mhéadú seachas orduithe aon mhíre a dhéanamh.

Pointí Tábhachtacha le Breathnú le haghaidh seoladh:

Bí cinnte go bhfuil tú ar an eolas faoina hinnéacsanna seo a leanas:

  1. Srianta Pacáil:

    De réir noirm agus caighdeáin na heagraíochta eitlíochta idirnáisiúnta, tá táirgí ina bhfuil leachtanna inadhainte, gáis chomhbhrúite, gáis leachtacha, oibreáin ocsaídiúcháin, agus solaid inadhainte faoi réir srianta pacála bunaithe ar a dtoirt. Déanfar d'ordú a sheachadadh i bpacáistí iolracha má tharlaíonn sé go bhfuil táirge nó táirgí den sórt sin ann.

  2. Lastais gafa ag Custaim:

    Maidir le gach ceannach den sórt sin a dhéanfaidh an custaiméir trí shuíomh gréasáin Ubuy, is é an faighteoir sa tír chinn scríbe an “Allmhaireoir Taifead” i ngach cás agus caithfidh sé cloí le dlíthe agus rialacháin uile na tíre cinn scríbe sin don táirge nó do na táirgí a ceannaíodh tríd an Láithreán Gréasáin Ubuy.

    De ghnáth tugann an chuideachta cúiréireachta aire don nós imeachta imréitigh custaim. I gcás go gcoimeádtar an lastas ag na próisis imréitigh custam mar gheall ar easnamh nó easpa páipéarachais/doiciméid/dearbhaithe/ceadúnais rialtais nó deimhnithe a theastaíonn ón ‘Allmhaireoir Taifead’:

    • Má theipeann ar an ‘Allmhaireoir Taifead’ na doiciméid riachtanacha agus an páipéarachas riachtanach a sholáthar do na húdaráis chustaim agus mar thoradh air sin go bhfuil an táirge nó na táirgí coigistíochta ag na custaim, ní eiseoidh Ubuy aisíocaíocht. Mar sin, molaimid go láidir duit réamhullmhúcháin a dhéanamh agus na doiciméid ábhartha a chur isteach nuair a iarrann na húdaráis chustaim iad.
    • Má chuirtear an lastas ar ais chuig ár stóras i gcás páipéarachas in easnamh / as láthair etc. ó dheireadh an chustaiméara, ní eiseofar aisíocaíocht ach amháin tar éis na táillí seachadta tabhairt ar ais a bhaint as praghas ceannaigh an táirge. Ní bheidh an seoladh, agus na muirir custaim san áireamh san aisíocaíocht.
  3. Lastais Do-seachadta/Lastas a thabhairt ar ais Diúltaithe

    Nuair a bheidh an lastas formheasta ag údaráis chustaim, rachaidh an chuideachta cúiréireachta lena mbaineann i dteagmháil leis an gcustaiméir agus socróidh sí seachadadh an ordú:

    I gcás nach bhfreagraíonn an custaiméir, má dhiúltaíonn siad glacadh le seachadadh nó má dhiúltaíonn siad na dleachtanna agus na cánacha is infheidhme a íoc a bheidh dlite don iompróir ar sheachadadh. Cuirfear an lastas ar ais chuig an tír dhúchais.

    Féadfaidh an custaiméir éileamh ar aisíocaíocht a dhéanamg do na cásanna thuas. Má tá an seoladh incháilithe le haghaidh aisíocaíocht de réir Bheartas Thabhairt ar ais Ubuy, aisíocfaidh Ubuy praghas earraí an seoladh lena mbaineann amháin. Ní bheidh táillí seachadta agus custaim san áireamh san aisíocaíocht. Déanfar costas an lastais fillte a asbhaint freisin ó phraghas iomlán na n-earraí a mbeidh tionchar orthu sa seoladh.

    Mura dtugtar an lastas ar ais nó mura bhfuil an táirge/na táirgí neamh-in-aischurtha, níl an custaiméir incháilithe le haghaidh aisíocaíocht.

  4. Míreanna Toirmiscthe & Míreanna a bhfuil Srianta Iompórtáil orthu i dTír an Scríbe:

    Déanann Ubuy a dhícheall dlíthe a chomhlíonadh agus cinntíonn sé go gcomhlíonann an táirge nó na táirgí na ceanglais rialála agus sábháilteachta sna tíortha faoi seach. Mar sin féin, seans nach mbeidh gach táirge/táirgí atá liostaithe ar Láithreán Gréasáin Ubuy ar fáil le ceannach i do thír chinn scríbe faoi seach. Ní thugann Ubuy gealltanais nó ráthaíochtaí maidir le hinfhaighteacht aon táirge(táirgí) atá liostaithe ar an suíomh gréasáin mar tháirge atá ar fáil i dtír chinn scríbe an chustaiméara faoi seach.

    Tá na táirgí go léir a cheannaítear ar Shuíomh Gréasáin Ubuy faoi réir ag gach Rialachán maidir le heaspórtáil agus gach Rialachán um Thrádáil agus Taraifí ó aon náisiún a bhfuil Dlínse inniúil aige. Agus na milliúin táirgí ar fáil ar ár suíomh Gréasáin/aip, tá sé deacair iad siúd nach féidir a sheoladh a scagadh amach mar gheall ar rialacháin agus nósanna imeachta custaim a bhaineann go sonrach le tír.

    Is é an Custaiméir a cheannaíonn táirge nó táirgí trí shuíomh Gréasáin Ubuy agus/nó faighteoir an táirge/na dtáirgí sa tír chinn scríbe amháin atá freagrach as a chinntiú gur féidir an táirge/na táirgí a allmhairiú go dleathach chuig an tír chinn scríbe mar ní dhéanann Ubuy agus a chleamhnaithe dearbhaisc, uiríll nó gealltanais de chineál ar bith maidir le dlíthiúlacht allmhairiú aon táirge nó táirgí a cheannaítear ar shuíomh gréasáin Ubuy isteach sa tír ar domhan. Más rud é gur táirge srianta nó toirmiscthe an táirge nó na táirgí a ordaítear agus nach bhfuil sé ceadaithe ag na húdaráis imréitigh custaim sa tír chinn scríbe, níl an custaiméir incháilithe le haghaidh aisíocaíocht.

Cúiseanna Moill:

Léiríonn an am seachadta measta a sholáthraíonn Ubuy an seachadadh is caighdeánaí. Mar sin féin, d’fhéadfadh roinnt orduithe a bheith faoi réir ag am iompar níos faide ó am go chéile de bharr:

  • Bad weather Drochaimsir
  • Flight delays Moilleanna eitilte
  • National holidays or FestivalsLaethanta saoire náisiúnta nó féilte
  • Customs clearance procedures Nósanna imeachta imréitigh custaim
  • Natural CalamitiesTubaiste nádúrtha
  • Massive Breakout of Disease Briseadh ollmhór galair.
  • Other unforeseen circumstances Cúinsí eile gan choinne

Rianú Seolta:

Is féidir gach lastas a rianú trí úsáid a bhaint as an uimhir Ordaithe Aitheantais ar ár leathanach rianaithe. Is féidir an rogha a rianú ordú a fháil ag bun ár suíomh gréasáin Is féidir le húsáideoirí aipeanna an rogha “track order” a fheiceáil nuair a chliceálann siad ar dheilbhín an roghchláir sa chuid uachtarach ar chlé den aip. Is féidir leis an úsáideoir cliceáil ar 'm'orduithe'' agus an lastas a rianú go héasca.

Ná bíodh drogall ort teagmháil a dhéanamh lenár bhfoireann tacaíochta le haghaidh tuilleadh cabhair.